Haal meer uit uw klant


ONLINE RELATIEBEHEER VOOR ZZP EN MKB

Relatiebeheer met SuiteCRM in een notendop

SuiteCRM is een Online Relatiebeheer Systeem wat u helpt om volledig overzicht te houden op uw relatiegegevens en zo
op het juiste moment de juiste acties kunt nemen om uw omzet te maximaliseren.

SuiteCRM zorgt er voor dat we alle belangrijke klantgegevens op één veilige plek hebben waardoor we een goed overzicht hebben van wat we bij klanten hebben gedaan én wat we nog moeten doen, de opportunities.

Marion

Waarom SuiteCRM met ons?

  • Wij leveren al meer dan 12 jaar SuiteCRM (Voorheen SugarCRM CE)

  • Wij verzorgen het technisch onderhoud zodat u optimaal gebruikt maakt van SuiteCRM

  • Wij zijn kosteloos telefonische, via e-mail en whatsapp bereikbaar voor support vragen

  • Wij leveren geen “doe-het-zelf” oplossing maar juist een Turn-key oplossing zodat u direct kunt genieten van de voordelen van SuiteCRM

  • Wij leveren uw SuiteCRM op uw eigen Virtual Private Server waardoor de performance en veiligheid niet door andere wordt beïnvloed.

SuiteCRM

SuiteCRM

SuiteCRM, BEST OF 2022 volgens Forbes

  • Meer dan 4.5 miljoen SuiteCRM gebruikers
  • Beschikbaar ik 69 talen waaronder Nederlands
  • 100% Open Source
  • Geschikt voor verschillende bedrijfstakken
  • Rijk aan functionaliteit
  • Full Service door ons geleverd

SuiteCRM Portal+ Protection volgens de richtlijnen in de NEN7510

Lapis IT BV heeft een portal, de SuiteCRM Portal+ Protection ontwikkeld volgens de richtlijnen die beschreven zijn in de NEN7510.


De SuiteCRM Portal+ Protection maakt gebruik van twee factor authenticatie en medewerkers voeren hun informatie niet direct in SuiteCRM in maar in de portal.

De SuiteCRM Portal+ Protection kunt u zien als één gebruiker die op basis van strikte controle en autorisatie toegang krijgt tot de SuiteCRM database.


Lees verder...

SuiteCRM  zoals wij deze uitlevert, beschikt over een zeer uitgebreide functionaliteit die u afhankelijk van uw wens of behoefte wel of niet gebruikt, de keuze is aan U!

SuiteCRM is rijk aan functionaliteit.

Hieronder staan enkele bijzondere mogelijkheden.

NIEUWSBRIEF INTEGRATIE

Nieuwsbrieven maar ook verkoopmailings kunnen direct vanuit SuiteCRM verzonden worden. Uw data komt niet “op straat” te liggen maar blijft veilig in SuiteCRM.

LEES VERDER

Enquête / Survey integratie

SuiteCRM is standaard klaar om enquêtes / surveys te houden onder uw doelgroep.

LEES VERDER

WEBSITE AAN SUITECRM KOPPELING

SuiteCRM bevat techniek waarmee formulieren gemaakt kunnen worden die u op uw website kunt plaatsen.

LEES VERDER

Rapportages

SuiteCRM heeft standaard een geavanceerde rapportage tool waarmee eenvoudig diverse rapportages gemaakt kunnen worden over de informatie in SuiteCRM.

LEES VERDER

Facturatie integratie

SuiteCRM maakt het mogelijk om facturen te maken en die op papier maar gemakkelijker nog als PDF in een e-mail vanuit SuiteCRM te verzenden.

LEES VERDER

Er zijn veel meer waardevolle functies.

Urenregistratie via de browser

Voor SuiteCRM hebben wij een online basis urenregistratie module ontwikkeld voor het schrijven van tijd op een project. Hierbij hoeft de medewerker niet in te loggen bij SuiteCRM. Bij de ontwikkeling van deze module is in het bijzonder gelet op de veiligheid van de communicatie. Het resultaat is een waterdichte tijdregistratie die voldoet aan de AVG voorwaarden. De basis urenregistratie is zo ontworpen dat deze kan worden afgestemd op de specifieke behoefte van de klant.

Klantspecifieke aanpassingen

SuiteCRM is rijk aan functionaliteit, toch kan het voorkomen dat u branche specifieke informatie heeft die u graag wilt opslaan maar waar binnen SuiteCRM standaard geen plek is. In deze situatie staan ons drie mogelijkheden ter beschikking.

  1. Comfort-aanpassingen
  2. Module ontwikkelen
  3. Applicatie ontwikkelen

Met SuiteCRM beschikt u over een complete oplossing:

  • 100% Open Source, geen kans op Vendor lock-in maar zekerheid van kwaliteit.
  • Enorm flexibel, de software kan volledig ingericht worden om het bedrijfsproces optimaal te ondersteunen.
  • Baas over eigen data, de software en dus uw data staat op uw eigen virtual private server in Nederland en voldoet daarmee aan de AVG voorwaarden.
  • Geen keuze uit modules, u krijgt de beschikking over alle modules en gebruikt alleen dat op dat moment past bij uw bedrijfsprocessen.
  • Geschikt voor allerlei type bedrijven en omvang, van ZZP tot MKB.
  • Technisch beheer is geregeld, wij verzorgen dit namelijk voor u.
  • Back-up is geregeld, wij verzorgen dit namelijk voor u.
  • Helpdesk is geregeld, wij verzorgen dit namelijk voor u.

Wacht niet langer en vraag naar een van onze professionals

 -- 035 712 33 90 --

Adres

Van der Zaenlaan 50
1215 SJ Hilversum

KvK Gooi en Eemland: 50656627
BTW nummer: NL8228.59.051B01
Bank (ABN-AMBO): NL79ABNA041260503

Contact

T: +31 (0)35 712 33 90
M:+31 (0)6 169 54 549 
E: info@lapisit.nl


Wij geven veel support via Teamviewer.

teamviewer.jpg

Klik op het logo voor download

Over ons

Wij zijn een ICT dienstverlener met pasklare oplossingen voor het kleinbedrijf.

Lapis IT BV staat voor meer dan 25 jaar ICT kennis en ervaring. Met onze pragmatische aanpak staan we dicht bij de ondernemer om deze met korte lijnen te ondersteunen voor de lange termijn.

Wij zijn van mening dat de beste oplossing alleen kan ontstaat wanneer je samenwerkt aan hetzelfde doel en met het juiste gereedschap.

Onze slogan luidt dan ook: Making Business Better